Servicedesk medewerker IT regio Zaltbommel

prijs
n.v.t.
datum plaatsing
25-06-13
adverteerder
Recruitment4You
type
aangeboden
adverteert sinds
27-06-2013
plaatsnaam
Zaltbommel
telefoon
(0)416 - 53 25 49
gezien
91 x
snelcode info
2540684

Deze adverteerder wenst geen zichtbare biedingen te ontvangen. Je kunt de adverteerder bellen of mailen via de button 'Stuur een bericht naar de adverteerder'.

Omschrijving

Positie: Servicedesk Medewerker IT
Werkuren: ?40
Locatie: Zaltbommel
?
Wij zijn op zoek naar een (ervaren) IT Servicedesk Medewerker waar service verlenen in het bloed zit. Wil jij naast jouw carri?re ook werken aan jouw toekomst en certificaten behalen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
De dynamische Servicedesk bedient en ondersteunt een groot aantal klanten in verschillende marktsegmenten, heeft een bereikbaarheid boven de afgesproken norm en genereert in First contact een oplospercentage van 70% tot 80%. Onze klant is op zoek naar proactief ingestelde medewerkers die het bestaande team gaan ondersteunen!

Functie:
Binnen een team van 5 Servicedesk medewerkers ga je aan de slag als Skilled Servicedesk medewerker.
Je neemt hoofdzakelijk telefonisch diverse meldingen aan en registreert deze, stelt de prioriteit vast en communiceert met de klant over het verloop
Daarnaast los je incidenten direct op en schakel je waar nodig een specialist in en/of draag je de melding over.
De Servicedesk blijft altijd verantwoordelijk voor de snelheid van oplossen van het incident
Je verricht de werkzaamheden aan de hand van beschreven kaders en standaard beschrijvingen.
Daarnaast verzorg je, als onderdeel van een projectteam, de overdracht naar onze beheerorganisatie.

Het is een uitdagende functie in een IT-omgeving waarin je veel kan leren!
?
Profiel:
Afgeronde IT-studie (minimaal MBO niveau 4)
Minimaal 3 jaar relevante werkervaring en een sterke affiniteit met servicegerichte dienstverlening
Kennis van en/of ervaring met telefonische dienstverlening in een multi-customer IT-organisatie
Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
Kennis van en ervaring met ITIL
Kennis van en ervaring met Service Management Tools
Kennis van en ervaring met eerste lijn support
Kennis van Microsoft Windows XP en Windows 7
Kennis van Microsoft Office 2007 en 2010
Kennis en ervaring met remote support
Brede kennis van hardware zoals laptops en desktops
In bezit van rijbewijs B
Certificaten (. MCP, ITIL) is een pr?

Persoonlijke vaardigheden:
Gedreven
Teamplayer
Uitermate flexibel
Oplossingsgericht
Een natuurtalent in communiceren
Klantvriendelijk
Enthousiast
Luisteren is je tweede natuur

Ons aanbod:
Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Interessante en complexe werkomgeving.
Werken in een bedrijf waar kennis, service en de relatie centraal staat

Werkgever informatie:
Dit bedrijf opereert al 20 jaar in de markt en bedient het MKB door alle ICT zaken uit handen te nemen van haar klanten.

. Vrouwen worden nadrukkelijk gevraagd te solliciteren.

Interesse?
Is je interesse gewekt voor deze veelzijdige functie? Mail jouw sollicitatiebrief met Curriculum Vitae (in Word formaat) naar
?
Keywords: helpdesk, servicedesk, IT, 2e lijns support

Opties:
- Functiegroep: administratief/secretarieel

Adverteerder: Recruitment4You
Tel nr: (+31) (0)416 - 53 25 49
Website: http://link.advertentieplanet.nl/ko/0409709

Deel deze advertentie met:
|