De nieuwe originele DVD "RTL Nieuws Jaaroverzicht 2004".

prijs
bieden
datum plaatsing
29-11-16
conditie
gebruikt
adverteerder
Mark-Breda
type
aangeboden
adverteert sinds
23-03-2009
plaatsnaam
Wisselaar
telefoon
n.v.t.
gezien
92 x
snelcode info
2021191

Prijs te hoog? Doe een bod

LET OP! Na verzending ontvang je een e-mail waarmee je de bieding dient te activeren.

Omschrijving

Hallo bezoekers,

Te koop aangeboden de nieuwe originele DVD "RTL Nieuws Jaaroverzicht 2004".

Beschrijving DVD:
Het nieuwsjaar 2004 zal niet in de geschiedenisboeken komen te staan als een vrolijk jaar. Oorlog en terreur maakten tienduizenden slachtoffers over de hele wereld. De aanslagen in Madrid en Beslan staan gebrand op ons netvlies. De oorlog in Irak met alle ellende die daarbij hoort, werd bijna gewoon. En in Nederland werd Theo van Gogh vermoord. Verder brachten we een laatste groet aan koningin Juliana en prins Bernhard. Gebeurde er dan helemaal niets leuks? Natuurlijk wel. Oranje sporters schitterden op de Olympische Spelen en onze astronaut André Kuipers verkende als tweede Nederlander de ruimte. Het RTL Nieuws was voor u bij alle belangrijke gebeurtenissen van 2004. Om met een koel oog verslag te kunnen doen in een steeds verwarrender wereld. Om zonder vooringenomenheid te kunnen berichten, zodat u uw eigen mening kunt vormen. Het nieuwsjaar 2004 hebben we voor u samengevat in dit jaaroverzicht. Ik kan het u van harte aanbevelen! Harm Taselaar,Hoofdredacteur RTL Nieuws/RTL Z/Editie NL.

Voor meer informatie verwijs ik u graag naar de bijgevoegde foto's.

Het betreft overigens een nieuwe - nog gesealde - DVD.

Mocht u eventueel serieuze interesse hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Bieden maar!

Groeten,
Mark - Breda.

Deel deze advertentie met: