Medewerker Customer Service & Support regio Ridderkerk

prijs
n.v.t.
datum plaatsing
14-06-13
adverteerder
Korein Groep
type
aangeboden
adverteert sinds
30-06-2013
plaatsnaam
Eindhoven
telefoon
n.v.t.
gezien
28 x
snelcode info
2515719

Deze adverteerder wenst geen zichtbare biedingen te ontvangen. Je kunt de adverteerder bellen of mailen via de button 'Stuur een bericht naar de adverteerder'.

Omschrijving

Marktleider BIS zoekt technisch talent

BIS, European leader in AudioVisual, Video & ICT integration, adviseert, realiseert, installeert en onderhoudt ruimtes waarin audiovisuele & ICT totaaloplossingen een centrale plaats innemen. Onze dienstverlening omvat audiovisuele & ICT oplossingen, audiovisuele ruimte-inrichting, videocommunicatie, digital signage en conference systemen; voorzien van slimme services. BIS heeft verder een breed portfolio kwaliteitsproducten, zijn eigen lijn vergadermeubilair met AV integratie (VisionLine) ?n een naam hoog te houden in de (audiovisuele) ondersteuning van zakelijke evenementen en het vormgeven van audiovisuele producties. BIS heeft strategisch gespreide vestigingen in Europa en zo'n 250 mensen in dienst. Als marktleider richt BIS zich op de zakelijke en institutionele eindgebruiker voor wie wij duizenden ruimtes per jaar realiseren en onderhouden.

Om ons serviceniveau verder te verhogen, willen we voor onze vestiging in Ridderkerk (hoofdkantoor) graag kennis maken met een gedreven:

Medewerker Customer Service & Support
AV & ICT, Customer Support, klantencontact, vraagbaak, flexibel, stressbestendig, creatief, oplossingsgericht, communicatief, persoonlijkheid

De uitdaging
Vanaf je eerste werkdag gaan je handen uit de mouwen. We trainen je on the job en leren je alles over onze producten, oplossingen en services ?n over de manier waarop wij voor onze klanten klaarstaan. Je functioneert - binnen een enthousiast en collegiaal team op de afdeling Customer Service & Support - als vraagbaak voor klanten, leveranciers en collega's voor wie je oplossingen bedenkt en hun vragen op een deskundige en effectieve manier afhandelt. Denk hierbij aan vragen over gebruiksmogelijkheden van ICT producten en diensten, video conference, digital signage oplossingen, audiovisuele producten, vragen over offertes en facturen etc.. Maar denk ook aan technische vragen over audiovisuele apparatuur. Allemaal vragen die je doeltreffend opvolgt en afhandelt; indien nodig door het inschakelen van gespecialiseerde collega's.

Opties:
- Functiegroep: call-centre/receptie

Adverteerder: Stichting Jeugdformaat
Tel nr: (+31) 06-46007967
Website: http://link.advertentieplanet.nl/ko/0507800

Deel deze advertentie met:
|