Office Manager zoekt per direct nieuwe uitdaging

prijs
n.o.t.k.
datum plaatsing
20-02-17
adverteerder
Janine Roelfsema
type
aangeboden
adverteert sinds
19-12-2016
plaatsnaam
Rijswijk (ZH)
telefoon
0610665637
gezien
57 x
snelcode info
9708506

Deze adverteerder wenst geen zichtbare biedingen te ontvangen. Je kunt de adverteerder bellen of mailen via de button 'Stuur een bericht naar de adverteerder'.

Omschrijving

Even voorstellen
Ik ben een representatieve, proactieve en enthousiaste allround PA/Secretaresse/Office Manager/Makelaar.
Flexibel, loyaal, betrouwbaar, commercieel- en communicatief vaardig met gevoel voor humor. Ik ben accuraat, service- en klantgericht en werk graag zelfstandig maar ook in teamverband.
Een persoon met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en organisatorisch vermogen op HBO werk- en denkniveau. Mijn ruime ervaring wil ik graag inzetten in een professionele werkomgeving waarin we gezamenlijk de organisatiedoelen bereiken op een prettige manier. Het liefst in een ondersteunende/organisatorische functie met klantcontacten.

In mijn werk ben ik accuraat, commercieel ingesteld en beschik ik over uitstekende communicatieve-/organisatorische vaardigheden zowel in het Engels als Nederlands. Ik kan goed zelfstandig werken, maar ik vind het ook prettig om in teamverband diverse projecten op te zetten, waar nodig te verbeteren en te begeleiden.
Als persoon ben ik te omschrijven als vrolijk, energiek, professioneel en dienstverlenend.

Mijn ervaringen in het verleden, hebben mij ruim voldoende bagage meegegeven om in bovengenoemde functies een daadwerkelijke bijdrage te kunnen leveren bij uw bedrijf.

Een greep uit mijn arbeidsverleden
- eerste aanspreekpunt en ontvangst van binnenkomende gasten;
- diverse receptie taken, klanten doorverwijzen en/of begeleiden door het pand;
- aannemen van binnenkomende telefoontjes;
- zelfstandig afhandelen van Engelse in- en uitgaande correspondentie;
- afhandeling van Engelse e-mails; inkooporders maken; complex agenda beheer;
- organiseren/deelname aan congressen en tevens ter plekke aanwezig zijn op de stand in binnen- en buitenland, organisatie van interne bijeenkomsten/borrels (o.a. Kerstdiner, Sinterklaas feest, verjaardagen, kerstpakket etc.);
- verzorgen van vliegtickets, hotels, restaurants, visa, kantoorartikelen bestellen,
- verantwoordelijk voor beheer van het pand, storingen alarm melden, up to date houden van calamiteiten handboek, 1e aanspreekpunt t.b.v. facilitaire zaken en telefonie/internet;
- bijhouden van alle apparatuur service contracten;
- verzorgen van drukwerk, visitekaartjes, flyers, marketing materialen voor beurzen etc.
- bestellen en verzorgen van de lunch, export gerelateerde zaken regelen;
- financiële overzichten bijhouden, facturen inboeken;
- post afhandelen, 1e aanspreekpunt IT, (digitale) archivering;
- personeelszaken, bijwonen van meetings en actielijst bijhouden;
- onderhoud website, marketing en diverse dienstverlenende taken.
- koopaktes opstellen en taxaties uitwerken;
- kantoorartikelen bijhouden, website onderhouden;
- afhandeling van in- en uitgaande correspondentie;
- telefoon beantwoorden, zelfstandig mailingen verzorgen;
- notuleren maandelijkse vergadering;
- assisteren naar in verkoop name afspraken;
- afhandeling van administratie t.b.v. aan-/ en verhuur en aan-/ en verkoop;
- zelfstandig taxeren van (luxe) herenhuizen, villas en appartementen;
- beursteksten in Nederlands en Engels opstellen;
- aanmelden van panden op de NVM beurs, invoeren van zoekers in Masterplan;
- voorbereiden routes en bezichtigen van huizen met expats;
- contact onderhouden en advies geven aan verhuurders en verkopers;
- mailingen sturen van objecten aan internationale bedrijven, acquisitie;
- bemiddeling tussen verhuurders/huurders en kopers/verkopers;
- leiding geven en het reorganiseren van het secretariaat bestaande uit 5 medewerksters; het opnieuw opzetten en organiseren van de werkzaamheden binnen het secretariaat zoals: (telefonische) bezetting, bestellingen, routing afhandeling aan- en verkoop dossiers en taxaties;
- agenda, fotopresentaties, e-mail, onderhouden internetsite;
- opstellen advertenties, debiteurenbeheer, archivering;
- vakantie- en ziektedagen bijhouden, verjaardagen, vergaderingen beleggen;
- afhandeling werkzaamheden beheer; afhandeling vertrouwelijke zaken;
in overleg met de directie een adviserende stem m.b.t. beloning, aanstelling, ontslag en functioneren van secretariaat medewerksters.

Voor verdere informatie en achtergrond stuur ik u graag mijn uitgebreide curriculum vitae toe.

Ik zie graag uw serieuze reactie tegemoet.

Deel deze advertentie met:
|