Uw eigen Digitale Archief: vele voordelen

Uw eigen Digitale Archief:
vele voordelen!

* Vinden in plaats van zoeken
Het is zo’n oponthoud om een hele oude brief naar een bepaalde relatie te moeten zoeken. De ergernis bekruipt u al nog vóórdat u gaat zoeken. Zuchtend door al die papieren met de gedachte “ik hoop maar echt dat ik die nog vind”.
Maar geloof mij; als het in uw eigen digitale archief staat, dan is het in mum van tijd gevonden, met een glimlach om uw mond. Spaar tijd, en tijd is geld!

* Uw superbelangrijke gegevens beschermd
Papieren documenten voor uw bedrijf zijn kwetsbaar voor meerdere bedreigingen: brand- of waterschade, diefstal, muizen, verkleuring, vervaging, kwijtraken.
Inscannen is de oplossing.
En de scans worden direct naar de “cloud” (internet) gekopieerd als backup; mocht uw lokale archiefsysteem ermee stoppen dan staan alle documenten nog veilig in de cloud.

* Weg met die stápels papieren
Hoeveel keer bent u niet door die stapels papier gegaan? Kostbare tijd verloren.
Door direct alle papieren door de scanner te halen kant het papier in de recycle bak.
Uw buro oogt ook meteen een stuk netter.

* En weg met die stoffige archiefkast
Archiefkasten zijn een sta-in-de-weg en zijn lelijk. Niet meer nodig!

* Maakt administreren leuker
Het is toch gewoon mooi om te zien: papiertje in de scanner, en even later verschijnt het zonder enige tussenkomende handelingen, in het archiefprogramma.

* Voor weinig geld al een superpakket
Archiefsystemen zijn vaak duur en maken dat een drempel tot aanschaf en gebruik.
Wij leveren voor relatief weinig geld een top draaiend systeem!

* Veel meer functionaliteiten
De onderdelen zijn nauwkeurig geselecteerd op lage prijs, gebruiksgemak, en mogelijkheden.
1) een zogenaamde all-in-one of multifunctional – printen, scannen, faxen, kopiëren.
2) een NAS, schijfopslag systeem aan uw netwerk, waarop ook processen kunnen draaien waaronder onze digitale archief software, en voldoende opslag voor uw werkdocumenten, foto’s, films, muziek, backups.
3) archiveringssoftware met uitgebreidere mogelijkheden, doch simpel in gebruik en een strak design.


Voorstel pakket “klein”
u gaat zelf rustig aan de slag met archiveren
scanner: Brother MFC-L2740DW € 250
NAS: Synology DS916+ met netto 6 TB opslag € 1000
software: professionele archiveringssoftware met 1 licentie € 100
totaal € 1350

Voorstel pakket “middel”
u wilt IT spullen in een ruimer jasje en de archiefkast wegwerken
scanner: Brother MFC-L5750DW, sneller dan de kleine € 450
NAS: Synology DS1517+ met netto 12 TB opslag € 1300
software: software met 1 licentie € 100
totaal € 1850

Voorstel pakket “groot”
u wilt volledig ontzorgd zijn en alles laten doen
scanner: géén eigen scanner, maar onze scanservice, 1 archiefkast € 2000
NAS: Synology DS1517+ met netto 12 TB opslag € 1300
software: software met 1 licentie + inrichting + cloudbackup € 450
extra: vernietiging papieren archief na importeren (korting!) € 250
totaal € 4000

Nog te duur?
Best of IT bekijkt graag met u de best passende oplossing, dat pakt dan wellicht voordeliger uit.

Scanservice: wij halen papier en brengen bestanden
Met deze service zorgen wij voor het inscannen van uw brieven, handleidingen, facturen, folders, tekeningen: wij halen alles op, scannen het op eigen scanner, en slaan de bestanden op, waarna wij ze inlezen in de archiefsoftware op uw eigen NAS.
per A4’tje € 0,25
per niet-A4’tje, zoals bonnetjes € 0,35
per ordner (250 documenten) € 50
per kast (50 ordners) € 2000
vaste prijsafspraak op verzoek, dan komen wij langs voor inventarisatie.

Vernietiging service: versnipperen en recyclen
Met deze service halen wij het papier op en maken er strookjes van 40 x 4 mm van, en brengen het naar de papierrecycling. U krijgt een officiële verklaring.


Maar ik heb al een scanner!
De scanner moet wel aan een paar technische voorwaarden voldoen.
Laten we kijken wat mogelijk is.

Ik heb al een NAS!
De archiefsoftware draait op Synology NASsen. Ook de NAS moet aan een aantal technische voorwaarden voldoen, en ruim voldoende trekkracht hebben voor het digitale archief.
Laten we ook hier kijken wat mogelijk is.


Prijzen zijn inclusief BTW.
Prijzen zijn geldig tot en met 31 december 2018.
Garantie- en retourbepalingen van onderdelen zijn van kracht zoals door onze leveranciers worden bepaald, en Best of IT handelt als hoofdpersoon in mogelijke gevallen van garantie of retour.


Neem contact op met ons:
Best of IT
Houtduifstraat 12 Alkmaar
telefoon: 06 – 52 32 70 60 (ook 's avonds en in het weekend)
e-mail: info@best-of-it.nl
KvK nummer: 69467366
  • Prijs zie omschrijving
  • Datum plaatsing 03-02-18
  • Conditie nieuw
  • Adverteerder Best of IT
  • Type aangeboden
  • Adverteert sinds 03-02-2018
  • Plaatsnaam Alkmaar
  • Telefoon 06-52327060
  • Gezien 60 x
  • Snelcode info 16092988

Deze adverteerder wenst geen zichtbare biedingen te ontvangen. Je kunt de adverteerder mailen via de button ‘Stuur een e-mail’.

Bezorgservice
// Alkmaar