Customer Service

Fintrex



-Een uurloon van  € 11,00 bruto per uur;

-Een tegemoetkoming in de reiskosten;

-De mogelijkheid om tussen de 24 en 32 uur per week te werken;

-De mogelijkheid om ook in de avonden en weekenden te werken.

-Jij beschikt over minimaal MBO4 werk- en denkniveau;

-Jij bent 2 zaterdagen per maand en 2 avonden per week beschikbaar om te werken;

-Jij hebt ervaring met het werken met targets;

-Jij bent klantgericht, secuur en geduldig.

Als Customer Service medewerker bij Beter Horen in Doesburg ben jij het visitekaartje van de organisatie. Jij wordt gebeld met allerlei vragen met betrekking tot Beter Horen en haar producten. Deze producten variëren van hoortoestellen, tot gehoorbescherming en gehooroplossingen. Daarnaast zijn de vragen ook zeer divers, zo bellen mensen jou bijvoorbeeld over:


-Het maken van een afspraak voor een gehoortest bij een van de winkels;

-Met een vraag over het hoortoestel dat zij gebruiken;

-Omdat ze graag meer informatie willen over gehoor bescherming;

-Over de vergoeding vanuit de zorgverzekeraar.


In deze functie sta jij de klant zo goed mogelijk te woord en ga jij altijd zeer klantgericht en klantvriendelijk te werk. Geduld en meeveren zijn in deze functie zeer belangrijk. Daarnaast werk jij in deze functie met verschillende systemen waarin jij secuur te werk gaat.

Jij werkt voor dé gehoorspecialist van Nederland, Beter Horen. Jij gaat aan de slag op het hoofdkantoor van Beter Horen in Doesburg en je komt te werken in hun klantcontactcenter.


Locatie: Doesburg

Salaris indicatie:

Uur: 24-32, 40, 16-24

URL: https://www.jobbird.com/nl/vacature/14582096/fintrex-customer-service-doesburg
  • Prijs n.v.t.
  • Datum plaatsing 08-01-19
  • Conditie gebruikt
  • Adverteerder Fintrex
  • Type aangeboden
  • Adverteert sinds 23-09-2018
  • Plaatsnaam Bronckhorst / Doesburg
  • Telefoon n.v.t.
  • Gezien 6 x
  • Snelcode info 21640487

Deze adverteerder wenst geen zichtbare biedingen te ontvangen. Je kunt de adverteerder mailen via de button ‘Stuur een e-mail’.