Administratief medewerker logistiek

Olympia



Binnen deze organisatie maak je kennis met verschillende douane activiteiten.
Je zal zowel inbound als outbound werkzaamheden gaan verrichten.

De werkzaamheden Inbound:

-Zendingen aanmelden bij douane en zonodig de juiste papieren aanvragen (denk aan dangerous goods)
-Inspecties aanmelden
-Lossen van vracht en controleren van de vrachtbrieven ( is alles ontvangen? 100 stuks zijn ook echt 100 stuks?)
De werkzaamheden outbound:

-Controle in het magazijn van zendingen, kloppen de afmetingen en hoeveelheden die verzonden worden?
-Zijn de papieren voor verzendingen in orde? Waar komen de spullen vandaan en waar gaan ze naar toe?
-Valt de zending onder dangerous goods? Hiertoe behoren weer andere papieren.
-Het controleren van data en voorraden
Doordat de lijnen met het warehouse kort zijn kan je snel schakelen.
Als je geen ervaring hebt in deze branche is dat niet erg, intern is er de mogelijkheid om trainingen/ opleidingen te volgen.

Functie-eisen

-Doordat jij komt te werken bij een internationaal bedrijf is de voertaal binnen de organisatie Engels, Communicatief en schriftelijk is jouw Engels goed tot zeer goed te noemen.

-Je staat open voor nieuwe ontwikkelen en opleidingen binnen het bedrijf. Er is dan ook de mogelijkheid om intern opgeleid te worden tot bijvoorbeeld declarant.

-Administratief en communicatief ben jij goed onderlegd en kan je zelfstandig werken.
-Het werken met verschillende computer programma's vormt voor jou geen probleem.
Als je interesse hebt in deze baan, laat het ons dan weten via een online sollicitatie + korte motivatie.
We proberen alle sollicitaties zo snel mogelijk te behandelen en je uit te nodigen voor een gesprek op ons kantoor.

In de tussentijd kun je ons volgen op facebook. Als je een kijkje neemt, LIKE je ons meteen even?
https://www.facebook.com/Olympiauitzendbureauveldhoven/

Arbeidsvoorwaarden


Je komt in dagdienst te werken van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.30
De werktijden zijn redelijk flexibel en in overleg kan je beginnen tussen 8.30 uur en 10.00 uur
Op basis van kennis en ervaring ligt het salaris tussen de € 2300,- en € 2800,-

Bij Olympia is iedereen welkom. Dus jij ook. Wij helpen dagelijks mannen en vrouwen, van jong tot oud en van iedere afkomst aan een leuke baan. We maken graag kennis met je.



Locatie: Eersel

Salaris indicatie: 2500-3500

Uur: 40, 32-40

URL: https://www.jobbird.com/nl/vacature/15496180/olympia-administratief-medewerker-logistiek-eersel
  • Prijs n.v.t.
  • Datum plaatsing 08-01-19
  • Conditie gebruikt
  • Adverteerder Olympia
  • Type aangeboden
  • Adverteert sinds 14-09-2018
  • Plaatsnaam Eersel / Bergeijk
  • Telefoon n.v.t.
  • Gezien 3 x
  • Snelcode info 21624611

Deze adverteerder wenst geen zichtbare biedingen te ontvangen. Je kunt de adverteerder mailen via de button ‘Stuur een e-mail’.