Klantenservicemedewerker NS bij Webhelp! (avondtraining)

Timing Uitzendteam



FULLTIME | PARTTIME | GRONINGEN
Voor onze opdrachtgever Webhelp zijn wij op zoek naar helpdeskmedewerkers voor de Nederlandse Spoorwegen! Je krijgt diverse vragen over de producten en diensten van de NS. Mensen zullen jou opbellen en jij hoeft dus geen mensen te bellen om iets te verkopen. Als klantenservice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant en je zorgt voor klachten- en vragenafhandeling en het goed doorzetten van telefoontjes naar de desbetreffende afdelingen. Mensen vergeten uit te checken, hebben problemen met het opladen van hun saldo of willen een abonnement opzeggen. Tegelijkertijd speel je in op de behoeftes van de klant. Past een ander abonnement misschien beter? Is een ov-fiets misschien een optie? Alles om het lidmaatschap zo aantrekkelijk mogelijk te maken
Ben je erg ambitieus? Dan zit je goed bij de NS! Er zijn namelijk doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf. Hieronder valt bijvoorbeeld webcare; chat en email en NS internationaal.

TrainingVoor je begint volg je een fulltime training (17:00 - 22:00) van 2 week, die begint in week 3 (14 januari). Je werkt minimaal 16-20 en maximaal 32-26 uur per week. Het is belangrijk dat je één avond per week (tot 23.00 uur) en één zaterdag per maand beschikbaar bent. De klantenservice is geopend van maandag t/m zondag, van 07.00 tot 23.00 uur. Flexibele inzetbaarheid is dus een vereiste.
Je gaat aan de slag bij Webhelp; een gezellig bedrijf dat gespecialiseerd is in klantenservice en dus ook de klantenservice van de NS regelt.
Functie-eisen


- Je hebt minimaal mbo 4-werk- en denkniveau.
- Je beheerst Nederlands én Engels goed.
- Je bent minimaal één avond per week tot 23.00 uur en één zaterdag per 4 weken beschikbaar.
- In verband met de trainingsperiode ben je vanaf 14 januari beschikbaar.
- Je hebt affiniteit met producten en diensten van NS.
- Je bent eerlijk, sociaal en kunt je goed inleven in anderen.

Let op: de training bestaat uit een aaneengesloten avond training. Daarna kun jij op je contracturen werken.
Arbeidsvoorwaarden


- Een goede combi met studie en/of gezinsleven;
- Flexibele werktijden: maandag t/m zondag van 07.00 tot 23.00;
- Coaching en begeleiding op de werkvloer;
- Werkomgeving met doorgroeimogelijkheden binnen de afdeling;
- Flexibele keuze aan contracturen je kan werken vanaf 16- 20 uur tot aan 36- 40 uur per week;
- Reiskostenvergoeding;
- Gezellige werksfeer.

Via Timing kan je jezelf nog meer ontwikkelen met de online trainingen van Goodhabitz.


Locatie: Groningen

Salaris indicatie:

Uur: 8-16, 16-24

URL: https://www.jobbird.com/nl/vacature/15705853/timing-uitzendteam-klantenservicemedewerker-ns-bij-webhelp-avondtraining-groningen
  • Prijs n.v.t.
  • Datum plaatsing 08-01-19
  • Conditie gebruikt
  • Adverteerder Timing Uitzendteam
  • Type aangeboden
  • Adverteert sinds 18-06-2017
  • Plaatsnaam Groningen
  • Telefoon n.v.t.
  • Gezien 3 x
  • Snelcode info 21570489

Deze adverteerder wenst geen zichtbare biedingen te ontvangen. Je kunt de adverteerder mailen via de button ‘Stuur een e-mail’.