Commercieel medewerker binnendienst

FYGI



Is het ondersteunen van de accountmanagers en de verdere optimalisering van salesprocessen en de daarbij horende uitingen helemaal aan jou besteed? Vind je het daarnaast een uitdaging om een belangrijke rol te spelen in het coördineren en voorbereiden van aanbestedingen? Dan sluit deze vacature wellicht aan op jouw capaciteiten!

Dit ga je doen als Commercieel medewerker verkoopondersteuning (32-40 uur)
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de coördinatie en voorbereiding van aanbestedingstrajecten en de continuïteit van de werkprocessen op de afdeling Sales. De medewerker commerciële binnendienst is werkzaam op de afdeling Sales en rapporteert aan de commercieel directeur Cannock Chase Public.
-Ondersteunt de accountmanager bij het opstellen van offertes;
-Ondersteunt bij opmaken en aanleveren van aanbestedingen zoals het redigeren van teksten, opmaak van het document, planning en documentenbeheer;
-Draagt zorg voor de maandelijkse rapportage  van de uitgebrachte offertes, verkregen orders, aantal gemaakte afspraken en de effectieve belacties;
-Onderhoudt het CRM systeem;
-Signaleert aanbestedingen en analyseert nieuwe aanbestedingen of deze relevant kunnen zijn voor de organisatie;
-Stelt de begindocumenten op aan de hand van bestek, coördineert de planning om tot een definitief aanbestedingsdocument te komen en communiceert met de aanbestedende partij;
-Initieert verbeteringen en bewaakt ‘the look and feel’ van alle uitingen naar externen en neemt initiatieven hierin;
-Kijkt kritisch naar het efficiënter maken van de salesprocessen en doet hiertoe voorstellen ter verbetering:
-Draagt zorg voor het inhoudelijk en redactioneel uitwerken van offertes, rapportages en allerlei correspondentie conform de huisstijl;
-Houdt zich actief op de hoogte van organisatieontwikkelingen t.b.v. de communicatie richting externen;
-Zorgt ervoor dat de accountmanagers, productspecialisten en regioleiders actiever met elkaar samenwerken in het commerciële proces;
-Coördineert actief de (commerciële) werkprocessen binnen de organisatie en fungeert als vraagbaak bij problemen m.b.t. deze werkprocessen voor medewerkers en externen;
-Houdt zich actief op de hoogte van actualiteiten m.b.t. relevante wet- en regelgeving.Functie-eisen


Must Have
-HBO werk- en denkniveau;
-Aantoonbare commerciële ervaring en vakinhoudelijke kennis;
-Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
-Affiniteit met de publieke sector
-Aantoonbare ervaring met MS Office: Word, Excel, Powerpoint, Visio;
-Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in soortgelijke functie;
-Je bent flexibel,  staat stevig in je schoenen en kunt met werkdruk omgaan.Arbeidsvoorwaarden


Ons aanbod
-Een samenwerking met een ambitieus en collegiaal team, want je doet het natuurlijk niet alleen;
-Een omgeving waar een prettige werksfeer heerst en met veel passie, plezier en gedrevenheid wordt gewerkt;
-Een marktconform salaris;
-Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een goede pensioenregeling.WIE ZIJN WIJ?

Cannock Chase bestaat sinds 1991 en telt circa driehonderd medewerkers. De Cannock Chase Groep verleent het Nederlandse bedrijfsleven, lokale overheden en woningcorporaties diensten op breed financieel terrein en credit management, (dwang)invordering, handhaving van wet- en regelgeving, sociale zaken en woon- en verhuursupport in het bijzonder. Wij nemen opdrachtgevers vraagstukken uit handen door met totaaloplossingen advies en uitvoering onlosmakelijk met elkaar te verbinden. Of door specialisten in te zetten op locatie of processen (gedeeltelijk) over te nemen. De organisatie telt drie vestigingen in Den Haag, Druten en Brouwershaven en maakt onderdeel uit van DAS Legal Finance. Voor meer informatie over onze organisatie zie www.cannockchase.nl.


ONZE BEDRIJFSCULTUUR

We zijn avontuurlijk en nieuwsgierig ingesteld en niet bang voor nieuwe uitdagingen. Wij zijn jong van geest en houden continu onze ogen open voor groeimogelijkheden en kansen. Initiatiefrijke medewerkers zijn daarom meer dan welkom. Onze medewerkers hebben plezier in hun werk en houden van communiceren zowel met debiteuren als opdrachtgevers en collega’s. We zien klantenrelaties als partnerships en werken met elkaar en niet voor elkaar. Iemand die op de goede plek zit en plezier heeft in zijn of haar werk, zorgt ervoor dat we het beste in elkaar naar boven halen en talent optimaal benutten. Zo hebben we een win-win-win situatie voor werknemer, werkgever én opdrachtgever. 


Locatie: Druten

Salaris indicatie: 1750-2500, 2500-3500

Uur: 40

URL: https://www.jobbird.com/nl/vacature/15705469/fygi-commercieel-medewerker-binnendienst-druten
  • Prijs n.v.t.
  • Datum plaatsing 08-01-19
  • Conditie gebruikt
  • Adverteerder FYGI
  • Type aangeboden
  • Adverteert sinds 08-01-2019
  • Plaatsnaam Land van Maas en Waal
  • Telefoon n.v.t.
  • Gezien 13 x
  • Snelcode info 21570768

Deze adverteerder wenst geen zichtbare biedingen te ontvangen. Je kunt de adverteerder mailen via de button ‘Stuur een e-mail’.