HR specialist in de koffie branche!

Olympia



In de functie van HR medewerker of misschien wel beter gezegd Business partner heb jij een breed taken pakket. Jou functie is uitdagend en geen dag hetzelfde. Je begrijpt de organisatie en bent de spil in het web. Jij houdt je bezig met het gehele proces wat betreft personeelszaken. Denk hierbij aan het maken van een personeelsplanning, het werven van personeel en het binden van personeel. Jij zorgt voor hét perfecte team. Je schakelt veel met de HR-afdeling zowel de HR Adviseur als de HR Manager en zorgt ervoor dat je binnen het bedrijf een bekend gezicht bent. Mensen weten jou te vinden en voelen zich welkom om bij jou aan te kloppen waar nodig. Daarnaast is jouw rol ook adviserend. Je adviseert het management over de werving strategie en de arbeidsmarkt. Je zorgt voor de perfecte uitwerking van een vacature tekst en voert sollicitatie gesprekken op diverse niveaus. Ook arbeidsmarktverkenning en doelgroep analyses ga jij niet uit de weg. Sociale media en contacten onderhouden met bijvoorbeeld scholen behoren ook tot de functie.

In de functie van HR medewerker vinden wij het belangrijk dat je een brede kennis van het vak hebt opgedaan als recruiter of intercedent en bekend bent met de huidige arbeidsmarkt. Je hebt oog voor talent en weet dan ook mensen op hun beste competenties in te zetten. Daarnaast vinden wij het natuurlijk belangrijk dat je je verder wilt ontwikkelen en verder professionaliseert.

Functie-eisen


Om in aanmerking te komen voor deze functie ben je minimaal in het bezit van HBO/ WO denkniveau en heb je minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan binnen een organisatie op het gebied van P&O en recruitment. Je bent discreet en denkt oplossingsgericht. Een actieve houding en het tonen van initiatief is voor jou van vanzelfsprekend. Netwerken vind jij leuk en doe je dan ook met overtuigingskracht. Je bent flexibel en goed in staat om in een dynamische omgeving te werken. Je bent bekend met het werken in een productie bedrijf en verstaat dit dan ook. Je staat stevig in jou schoenen en je ben in staat om te schakelen tussen diverse niveaus. Een dosis prettige humor is ook zeer gewenst.
Voor deze vacature behoord het maken van een assessment tot de sollicitatie procedure.

Arbeidsvoorwaarden

-Fulltime vaste baan
-32 – 40 per week
-Direct bij de werkgever in dienst met een jaarcontract

-salarisindicatie op basis van kennis en ervaring €3400,- en €4300,- bruto per maand

-Een Jaarlijks uniek personeelsfeest
Kenmerken: P&O, Recruitment consultant, Den Haag, Delft, Dordrecht, Schiedam, Rijswijk, Vlaardingen, Barendrecht, Maassluis, Naaldwijk, Full time, Voltijd, Vast werk, Vaste aanstelling



Locatie: Maassluis

Salaris indicatie: 2500-3500

Uur: 40, 32-40

URL: https://www.jobbird.com/nl/vacature/15705937/olympia-hr-specialist-in-de-koffie-branche-maassluis
  • Prijs n.v.t.
  • Datum plaatsing 08-01-19
  • Conditie gebruikt
  • Adverteerder Olympia
  • Type aangeboden
  • Adverteert sinds 30-06-2018
  • Plaatsnaam Maassluis / Midden-Delfland
  • Telefoon n.v.t.
  • Gezien 1 x
  • Snelcode info 21570418

Deze adverteerder wenst geen zichtbare biedingen te ontvangen. Je kunt de adverteerder mailen via de button ‘Stuur een e-mail’.