Manager Servicedesk

van nes + plaisier uitzendgroep



Vanwege de aanhoudende groei zijn wij voor onze opdrachtgever Connectic in Ridderkerk op zoek naar een Servicedesk Manager IT. Deze vacature wordt ingevuld op basis van directe in dienst treding.

Als Manager Servicedesk binnen deze opdrachtgever ben je verantwoordelijk voor de aansturing van de gehele support afdeling. Hierin zal je taken als het informeren en adviseren van zakelijke eindgebruikers over de toepassingsmogelijkheden van de ICT, IT-Infrastructuur, VOIP en IT-performance services van de opdrachtgever. Ook zal je als Manager Servicedesk de taak krijgen voor het maken van een creatieve vertaalslag naar producten, systemen en oplossingen van de opdrachtgever. Verder ben je het technische aanspreekpunt van zowel klanten als de supportdesk en regel je de verdeling en het toezicht op de uitvoering van werkzaamheden. Bovenop deze taken zal je als Manager Servicedesk proactief de eindgebruikers op de hoogte houden van het verloop van de projecten en documenteert deze gegevens in Topdesk en beheer je de tijdregistratie van opkomende projecten. Afsluitend ondersteun je –en werk je mee met het aanpakken van complexe IT vraagstukken. Bij dit uitdagende takenpakket zal je ondersteunt worden door een professioneel team van IT specialisten en het operationeel management.
Functie-eisen

-MBO-4 richting de systeem/netwerkbeheerder of technische informatica;
-Minimaal 5 jaar relevante werkervaring op het gebied van netwerk en/of systeembeheer;
-Ervaring met het zaken doen in de B2B;
-Certificaat MCDST en/of MCSA;
-Kennis van routing, security, netwerken, servers, xDSL –en fiber verbindingen en VOIP;
-Goede vaardigheden met Windows, Office, Exchange en VMware ex;
-Ervaring met Topdesk en Cisco;
-Goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse –en Engelse taal;
-Affiniteit met IT en werkt graag in een technische omgeving;
-Rijbewijs B.Arbeidsvoorwaarden

-Maandsalaris tussen €3500 en €5500 op fulltime basis, afhankelijk van carriere niveau.
-Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (Breed pakket zoals een telefoon en laptop van de zaak etc.);
-Mogelijkheden tot groei, persoonlijke ontwikkeling en eigen initiatief;
-Een fijne –en informele werksfeer.
-Directe indiensttreding.Sollicitatieprocedure


Mocht je willen solliciteren op deze vacature, kan dat door te reageren via de “CV button’ of je CV te mailen naar – Klik op de solliciteer-button om te solliciteren –.

Om de snelheid te waarborgen zal de selectie direct door Connectic gemaakt worden. Indien er raakvlakken zijn vanuit het CV zal er een telefonisch eerste gesprek plaatsvinden om te vernemen of er een eerste klik is. Indien deze klik aanwezig is zal er direct een gesprek bij Connectic plaatsvinden. Mocht de gehele procedure succesvol zijn volgt er een directe indienst treding bij Connectic.

PS: Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure.




Connectic:

Connectic is een en business provider die zorgt voor totaaloplossingen. Producten en diensten die de bedrijfsprocessen voor de klantenkring van connectic vergemakkelijken en optimaliseren op het gebied van IT op zowel efficiency als kostenbesparing. Door de aanhoudende groei is er nu de behoefte ontstaan om verdere professionalisering en slagkracht vorm te geven op o.a. de support afdeling. Een mooi moment om mee te gaan groeien met Connectic.





Locatie: Ridderkerk

Salaris indicatie: 2500-3500, 3500-5000

Uur: 40

URL: https://www.jobbird.com/nl/vacature/15705928/van-nes-plaisier-uitzendgroep-manager-servicedesk-ridderkerk
  • Prijs n.v.t.
  • Datum plaatsing 08-01-19
  • Conditie gebruikt
  • Adverteerder van nes + plaisier uitzen…
  • Type aangeboden
  • Adverteert sinds 08-01-2019
  • Plaatsnaam Ridderkerk / Hendrik-Ido-Ambacht
  • Telefoon n.v.t.
  • Gezien 1 x
  • Snelcode info 21570426

Deze adverteerder wenst geen zichtbare biedingen te ontvangen. Je kunt de adverteerder mailen via de button ‘Stuur een e-mail’.