Uit de grijze massa - Tjaco Walvis (marketing)
Hardcover gebonden met stofomslag, uitgave 2010, 208 blz. Boek is in goede staat. Verzendkosten (4,20 euro) zijn voor de koper. [281]
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?Denk eens terug aan de laatste keer dat u een product of dienst kocht. Was u zich er van bewust waarom u juist dat ene merk aanschafte? Hersenonderzoek laat zien dat het antwoord meestal nee is. We maken onze keuzes onbewust en kiezen het merk dat als eerste uit onze grijze massa naar boven komt. Maar hoe wint u deze race als merk?In dit helder geschreven boek geeft Tjaco Walvis antwoord op deze vragen op basis van het grootste overzichtsanalyse van neurowetenschappelijk onderzoek op dit gebied tot nu toe.
Verzending:
Verzending zal plaatsvinden van dinsdag tot en met zaterdag.
Combinatievoordeel:
- Soms passen 2 ‘normale’ boeken of meerdere kleine boekjes in één envelop. U betaalt dan slechts 4,20 euro verzendkosten. Informeer even of dit in uw geval mogelijk is.
- Passen de boeken niet meer in één envelop (pakketpost), dan zijn de verzendkosten 6,45 euro bezorging thuis of 5,45 euro ophalen bij een DHL-servicepoint bij u in de buurt. (Voor deze tarieven kunt u een pakket samenstellen van max. 10 kg met een pakketafmeting van 80x50x35 cm.)
Kijk ook eens naar mijn andere advertenties
P.S. In het belang van beide partijen (koper/verkoper) worden al mijn boeken als brievenbuspakje met track & trace verzonden. Op deze manier kunnen er geen misverstanden ontstaan aangaande het versturen als wel het ontvangen van de zending.
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?Denk eens terug aan de laatste keer dat u een product of dienst kocht. Was u zich er van bewust waarom u juist dat ene merk aanschafte? Hersenonderzoek laat zien dat het antwoord meestal nee is. We maken onze keuzes onbewust en kiezen het merk dat als eerste uit onze grijze massa naar boven komt. Maar hoe wint u deze race als merk?In dit helder geschreven boek geeft Tjaco Walvis antwoord op deze vragen op basis van het grootste overzichtsanalyse van neurowetenschappelijk onderzoek op dit gebied tot nu toe.
Verzending:
Verzending zal plaatsvinden van dinsdag tot en met zaterdag.
Combinatievoordeel:
- Soms passen 2 ‘normale’ boeken of meerdere kleine boekjes in één envelop. U betaalt dan slechts 4,20 euro verzendkosten. Informeer even of dit in uw geval mogelijk is.
- Passen de boeken niet meer in één envelop (pakketpost), dan zijn de verzendkosten 6,45 euro bezorging thuis of 5,45 euro ophalen bij een DHL-servicepoint bij u in de buurt. (Voor deze tarieven kunt u een pakket samenstellen van max. 10 kg met een pakketafmeting van 80x50x35 cm.)
Kijk ook eens naar mijn andere advertenties
P.S. In het belang van beide partijen (koper/verkoper) worden al mijn boeken als brievenbuspakje met track & trace verzonden. Op deze manier kunnen er geen misverstanden ontstaan aangaande het versturen als wel het ontvangen van de zending.